Katalog virtuálních kurzů




Zákaznická orientace


Anotace

V kurzu se budeme zabývat zákaznickou orientací v širším pojetí. Objasníme si význam zákazníka i klientského přístupu obecně. Vysvětlíme si, proč je důležitý nejen přímý kontakt s klientem. Že bychom měli dbát také na nastavení vůči zákazníkovi a budování vzájemných dlouhodobých vztahů. Charakterizujeme si fenomén současného zákazníka a jeho postupné proměny. Seznámíme se s konceptem „čtyř světů zákaznické orientace“. Zasadíme si do něj jednotlivé atributy, které charakterizují kvalitní zákaznický přístup. Řekneme si, co je potřeba pro získání nového klienta a jak si jej i přes náročné a konkurenční prostředí udržet. Nakonec si představíme typologii zákazníků a její pozitivní význam pro individuální přístup ke klientovi.

Cíle

Link ke sdílení

https://katalog.virtualnikurzy.cz/zakaznicka-orientace
Čas: 61 minut
Autor: MotivP
Cena: 390 Kč